Tuttar och efterfest.^^

Vet ni vad jag har upptäckt? Att mina tuttar blivit mindre. Det är ju konstigt. Dom ska inte bli mindre. Eller det spelar ingen roll egentligen för när jag är tillräckligt rik ska dom ändå fyllas ut. Men jag vill inte att dom ska bli mindre. Jag upptäckte det alldeles nyss min BH är för stor. Det gillar inte jag.

Igår var det bestämt att jag och Anna (vet inte om det var planerat att någon annan också skulle var med) skulle ha filmkväll. Men planerna ändrades och vi gick ut. På royal. Jag har aldrig varit där innan och jag tror inte att jag vill gå dit så där överdrivet många gånger till. Det var ju absolut inget fel på folket. Men det var så litet. Men det var roligt. Sen gick vi på efterfest. Eller det var fyra personer som satt och pratade och lyssnade på musik, men det var trevligt.

Nu ska jag ta en cigg. Skriver sen om jag orkar, annars gör jag det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0