Trötta familjen?

Jag tror att Denise är lite trött. Hon har typ tappat sin talförmåga.

"Jag vet inte vilken tid jag börjar på tisdag, min lärare är sjuk och dom har inte satt in någon astronaut."
Astronaut = Vikarie.

"Jag kommer ihåg när jag kom hem från Norge. Då var jag så hes så att jag lät som en blandning av han som läser nyheterna och en kille som är i stenåldern."
Stenåldern = Målbrottet.

"Kommer du ihåg när du berättade om första gången du hade blygläppsinflamation?"
Blygläppsinflamation = Bihåleinflamation.

Min bror är inte heller så duktig med orden..

Pappa: Jag får ont i armbågen av att köra den här bilen som jag har kört på jobbet nu i helgen.

Tim: Ah men det är säkert för att du sitter fel.

Pappa: Vadå?

Tim: Men vilken arm är det då? Högra va?

Pappa: Nej, det är den vänstra.

Tim: Aja, men då hade jag ju nästan rätt iallafall.

Då undrar jag: Hur många armar har min bror?


Kommentarer
Postat av: Trixie

HAHAHAH blygläppsinflamation!!! klockrent! :D:D:D

2009-03-09 @ 21:18:22
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0