Tröstshopping!

Min syster satt inne på akuten i fem och en halv timme. Det var fyra patienter där hela tiden och efter fem och en halv timme hade ingen fått komma in. Vad är det för jävla akut? Det kan man ju fråga sig. Fy fan. Så jag gjorde iordning en kopp te och två gurkmackor till min syster när hon kom hem. Det kändes lite bättre sa hon, men det beror nog mest på citodonen som hon också fick.

Nu ska jag iallafall sova och hoppas innerligt på att det blir en bra dag för mig imorgon. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Tröstshoppa eller någonting. Fast shoppa ska jag göra iallafall. Jag vet att jag ska köpa ett par skor som jag har tittat på en tid nu, men känner jag mig själv rätt så kommer jag förmodligen hem med (minst) ett par skor till. Stackars min ekonomi. Inte bra att vara deppig. 

Vi får väl se imorgon.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amy

Vad har hänt med din syster? ;o

2009-03-25 @ 11:30:56
URL: http://amyelomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0