Tjejkväll.

Idag kommer tjejerna hit. Det blir lite tjejmiddag, sen blir det utgång. Det ska bli jättekul då det alltid är jag som åker till dom om vi ska festa eller göra någonting roligt.

När jag kom hem från skolan idag så fixade jag iordning grönsakerna till tacosen (det är alltid tacos på tjejmiddagar) sen diskade jag och sen gick jag och la mig. Jag skulle bara vila två timmar eller någonting. Men.. nästan fyra timmar senare vaknade jag och kände att det verkligen var dags att kliva upp. Tjejerna kommer ju halv sju. Så nu ska jag snart hoppa in i en snabbdusch och sen ska jag fixa mig iordning.

Hoppas att alla får en trevlig kväll. Skriver senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0