Tickelitus.

Nu sitter jag här och pluggar igen trots att jag hade lovat mig själv att jag inte skulle göra det. Men jag känner att det behövs. Speciellt med tanke på att jag har en ganska upptagen helg.

Vilket som är iallafall mina älskade Sandra och Tickelitus här och det är jättekul även om jag hade önskat att jag inte behövde plugga så mycket nu. Men det är iallafall skönt att ha mina två gullungar här.

Imorgon ska jag upp alldeles för tidigt för att kunna plugga så mycket som jag egentligen skulle behöva göra nu. Men jag ska inte klaga allt för mycket nu. Efter skolan ska jag till A-K&N och hälsa på. Sen kommer min käre Max också. Så det ska bli kul att få umgås lite med massor av härliga och trevliga människor.

Nej, nu måste jag fortsätta. Skriver sen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi saknar er! <3

2009-03-15 @ 01:45:54
URL: http://www.basiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0