Stackars syster.

Idag har jag mått riktigt bra faktiskt om jag ska vara ärlig. Och det känns skönt. Men när jag kom hem och det inte var någon alls hemma så blev jag genast deppig. Det är det som är problemet. Jag kan inte vara ensam längre. Fattar inte. Men det var ju iallafall skönt att känna att jag faktiskt kan vara glad. Tror att jag kommer må ganska bra imorgon också. Eller jag hoppas på det iallafall.

Jag behöver dig, eller dig, eller dig.^^

Någonting som INTE bidrar till någon som helst lycka alls just nu är att min syster är inne på akuten och har spenderat hela eftermiddagen där. Stackars liten. Eller liten och liten. Men för mig är hon det. Hon är ju min lillasyster.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är klart du kommer må bra imorgon! Du ska ju vara med mig och Ticke-Litus :D

2009-03-24 @ 22:08:34
URL: http://www.basiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0