Sovdags.

Just nu kollar Denise på filmen och jag sneglar lite på den då och då. Kärlek på hal is heter filmen och jag har sett det några gånger redan, därför orkar jag inte riktigt kolla så noga.

Jag vet inte hur jag ska göra mitt fördjupningsarbete och det är verkligen dags att veta det nu. Det är bara några veckor kvar tills allt ska vara färdigt och klart. Men jag ska nog komma på någonting.

Jag har fruktansvärt ont i min nacke så jag vill ha lite massage men jag vet ingen som vill ge mig massage.

Nu är jag iallafall jättetrött och vill sova så det ska jag nog göra. Sen ska jag vakna och förhoppningsvis på topphumör. Jag vill bara ha roligt nu. Jag känner att jag verkligen behöver det. Har inte haft en riktigt rolig kväll på hur länge som helst. I lördags hade jag roligt när jag ville äta mat men matstället hade stängt. Då träffade jag Anna och vi skrattade, skrattade och skrattade. Sen skulle hon hem och det var ju bara bra eftersom att jag var på väg hem när jag träffade henne. Men då skulle vi hålla sällskap på telefon och vi skrattade, skrattade och skrattade. Vad vi skrattade åt vet varken hon eller jag. Men roligt var det.

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och somna in till några avsnitt av According to Jim. Skriver imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är utmanad!

2009-03-06 @ 02:46:17
URL: http://www.basiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0