Sovdags.

Jag känner att ibland är jag inte helt knäckt. Det är när det är någonting som händer, som t.ex. när jag lagar mat, fikar med någon, är ute och röker, pratar med någon eller helt enkelt när jag inte är ensam. Men nu när jag är ensam (alla sover) kan jag inte sluta tänka. Jag tänker på allt. Är det här rätt beslut? Varför är det så orättvist? Kan det bli skillnad? Varför blev det såhär? Vart gick det fel? Varför? Varför? Och jag kan inte sluta vara ledsen och tycka att allt är dumt och orättvist. Men det är väl så det brukar vara antar jag.

Nu är jag iallafall jättetrött och kan inte somna p.g.a. alla tankar och sånt. Men jag vet att jag måste. Jag kan ju slå igång någonting att titta på så kanske jag blir trött.

Godnatt! Skriver imorgon.

Kommentarer
Postat av: Plutie

Jag älskar dig, så otroligt mycket!

2009-03-17 @ 03:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0