Plugga, plugga,plugga, plugga bort din sura min.

Idag vaknade jag av att jag drömde en mycket märklig dröm. Sen åkte jag och min pappa iväg för att fixa och dona lite. När jag kom hem igen insåg jag att Sandra hade ringt mig. Och hon ville komma hit så nu är hon här och hon tog med sig min lilla älskade prins Tickelitus också.
Men sen jag kom hem från att ha fixat och donat med pappa har jag pluggat, pluggat och pluggat. Jag har inte gjort mycket annat än att plugga idag känns det som.

Ticke ligger och sover och det tycker jag verkar som en jättebra idé. Så jag ska bara plocka undan allt mitt pluggeri och sen ska jag nog joina honom i drämmarnas land.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0