Pilates och ärtor.

Jag har precis tränat pilates. Det känns alltid så skönt i efterhand. Fattar inte varför jag tycker att det är så jobbigt innan. Det känns ju alltid som en befrielse efteråt.

Idag var jag i skolan och vi hade gruppsamtal angående våra fördjupningsarbeten. Jag tycker att det är jättehemskt att jag har hamnat i samma grupp som en jävla ärta. Det värsta är att jag inte kan sluta irritera mig på ärtan. Det stör hela min fokus och jag blir så irriterad att jag kommer av mig och mitt eget arbete hela tiden. Men jag ska försöka att inte påverkas allt för mycket.

Jag tror inte att jag har några fler planer inför dagen men jag vet att jag är sjukt partysugen så jag hoppas att det blir partaj imorgon.  Ska nog höra efter om det är någon annan än jag som vill festa.

Nu ska jag och min älskade Denise titta på en film och ta det lugnt efter träningen.

Skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0