Hjärntrassel.

Just nu känns allting väldigt jobbigt. Jag vet inte vad jag ska göra, vart jag ska börja eller vart jag ska vända mig. Jag är så trött på allting just nu och jag behöver inte känna såhär just nu. Jag har inte tid med det. Måste få in det där jävla psykologiarbetet innan jag går och lägger mig också. Jag kanske har tänkt på det för mycket för att det ska bli bra. Jag kanske har jobbat för mycket med det för att det ska bli bra. Jag kanske har lite för lite tid på mig. Eller jag kanske är distraherad av alla tankar som har trasslat ihop sig i mitt huvud. 

Det kändes som att det kvittade för dig.

Nu ska jag röka, sen ska jag fortsätta plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0