God morgon.

Jag klev upp lite extra tidigt idag för att det var min systers första dag i skolan och hon ville ha lite smink och klädtips. När vi hade ätit frukost och vaknat till lite satt hon och sminkade sig, då ringer hennes telefon och personen på andra sidan berättar att hon inte behöver komma idag, hon får börja på torsdag istället. Det var ju lite synd eftersom att jag hade sovmorgon idag och sov jättedåligt inatt, så nu funderar jag på om jag ska sova en liten stund till eller om jag ska vara vaken. Om jag sover får jag ju en hel timmes extra sömn, men jag vill inte vara nyvaken igen. Jag tror att jag hoppar in i badet istället.

Skriver sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0