Fettåtervinning.

Jag och Anna har varit och besiktat pappas bil. Förutom ett par incidenter på ditvägen gick det väl rätt okej. Vi hamnade bakom en lastbil på ditvägen och det ramlade stora glasbitar från bilen hela tiden. När vi sen åkte förbi så såg vi att det stod "fettåtervinning" på den. Det var konstigt fett. Om fett är glas så är jag jävligt ömtålig. Så var försiktig med mig. Jag kan gå sänder.

Jag är glad, men bara när folk ser. Jag är glad, men bara när jag inte är själv. Jag är glad, men bara för andras skull. Annars är jag knäckt.

Imorgon är det skola. Blä! Orkar inte med det. Men jag måste. Usch!


Kommentarer
Postat av: Anna

2009-03-19 @ 14:03:28
Postat av: Anna

Men du glömde nämna brandbilarna:D

2009-03-19 @ 14:04:18
Postat av: ..........

FEL!! - men hade det stått "sockeråtervinning" så hade jag förstått - så söt som NATHALIIIIIIII ,-) borde ju göra att varje "Brokille" får hål i tänderna:-) kram

2009-03-21 @ 06:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0