Dummadummajävlahelvetesskitpollen.

Idag är det måndag och även fast jag somnade tidigt igår så vaknade jag inte förns för typ en halvtimme sen.
Jag vaknade en gång tidigare på morgonen men ena av mina ögon var totalt igenklibbat och jag fick inte upp det, hur mycket jag ens försökte. Det andra ögat fick jag inte heller upp, men det var en liten liten springa så jag ser lite. Men den lilla synen jag kunde använda mig av gick jag in i badrummet och blötte papper och fick "lösa upp" det geggiga. Satans pollen. Det var iallafall första gången iår som jag inte såg någonting på morgonen.

Snart ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag åka till A-K och hälsa på. Senare i eftermiddag/ikväll ska jag vara barnvakt åt min älskade prins. Det ska bli så underbart med lite ensamtid med honom. Var riktigt länge sen nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag kommer iväg någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0