Blandade känslor.

När jag tänker på vissa saker eller personer mår jag helt okej, men sen kan det komma en person eller en sak som jag ser som gör att allt bara faller ner. Ibland kan jag känna att detta var nog bäst, men sen känner jag att det är det mest ologiska som någonsin kunnat hända. Helt enkelt är det väldigt blandade känslor och det gillar inte jag.

Idag vaknade jag alldeles för sent. Jag gick upp och städade lite och sen åkte jag till A-K & N. Nu är jag här. Jag ska sova här idag.
N är världens bästa på att laga mat. Och nu har han lärt mig hur man gör rödvinssås.

Jag gillar att vara här, jag känner mig hemma och respekterad. Jag känner mig omtyckt här. Jag känner mig välkommen här. Jag älskar att vara här. Tack för att ni finns. Det känns tryggt att ni alltid finns här för mig. Och imorgon när jag vaknar kanske jag för första gången på en vecka inte börjar gråta det första jag gör på morgonen.

Nu ska jag gå känna mig lite mer välkommen. Tack igen för att ni finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0