Anna, kära Anna.

Filmen är nu slut och efter det gjorde jag lite middag. Vi åt och när jag hade typ tre tuggor kvar ringer Anna. Hon skulle ju komma till mig och fika men hon skulle tydligen hämta upp mig. Jag fick stressa i mig sista maten och kasta på mig kläderna och springa ut till bilen. Vi åkte till affären, köpte cigg och åkte hem igen. Snabb vända. Sen fikade vi lite hos mig och bestämde att vi ska ut imorgon. Så nu har jag morgondagens (borde det inte heta morgonkvällens) planer klara. Sen åkte hon hem och nu sitter jag och funderar. Vad jag funderar på har jag inte riktigt kommit på ännu.

Ska iallafall titta på en till film med min syster har jag besämt. Sen är det sovdags. Skriver nog ett par rader efter filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0