Allt kommer!

Jag sitter nu här och tänker. Tänker på saker som jag inte vill tänka på. Varför ska det vara så jobbigt? Jag orkar inte, inte nu, inte sen.

Jag kan inte sluta tänka på dig. Men nu är det för sent.

Jag vill verkligen inte bo här längre. Jag är så trött på det. Inte på min familj för dom är snälla, men jag har ingen egentid alls. Verkligen INGEN ALLS! Jag är så trött på det. Speciellt nu när allt är som det är. Jag vill kunna gråta, men jag kan inte det. Jag är aldrig ensam, aldrig, inte ens lite. Jag behöver vara ensam. Jag behöver känna att någonting är mitt eget igen. Jag känner inte det nu. Jag vill känna att jag lever. Jag vill bo ensam. Jag vill vara för mig själv. Jag vill vara jag. Men det kan jag inte här. Jävla skit.

Jag försöker vara glad, det gör jag verkligen. Jag lyckas ibland. Men när jag sen ska sova kommer allt. Allt! Allt! Allt! Jag vill inte mer. Jag vill vara någon annan stans.

Nu ska jag sova. Nu kommer Allt!


Kommentarer
Postat av: Plutie-frutie.

Jag älskar dig. <3

2009-03-18 @ 02:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0