Vad är det som saknas?

Jag vet inte varför men av någon anledning fick jag en ångestattack när jag var ute på en promenad med Sandra. Eller "attack" låter så brutalt, typ som om jag ramlade runt på maken och inte fick någon luft. Men så var det inte. Jag fick bara en känsla av att någonting saknas. Det kan vara så att jag saknar härjarö och alla människor där. Det kan vara någonting annat. Det känns inte som om att jag skulle ha ångest över att jag saknar campingen med mina vänner. Det känns som någonting större. Jag känner igen den här känslan, så jävla väl. Jag har känt det förr men jag vet inte när. Jag vet att jag någon gång känt såhär tidigare, men jag kan inte sätta fingret på det. Det är skitjobbigt. Jag saknar någonting, men vad? Ja det vet inte jag. Det kanske känns bättre imorgon. Eller så gör det inte det. Det får jag helt enkelt vänta med att få veta. Men just nu känns allt värdelöst. Verkligen allt känns värdelöst. Egentligen ville jag berätta om roliga saker som hände på härjarö, men jag har verkligen ingen lust med det. Jag tar det en annan dag om det blir bättre då. Nu gäller det bara att jag lyckas ta reda på vad det är som saknas så jag kan fixa problemet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

D kanske e ja ;)

Kram

2009-06-23 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0