Fisen och jag ska festa imorgon.

Nej, det blev inte bättre. Men men, jag är typ van nu så det gör ingenting. Jag ska förresten flytta. Till Sandra. Min blivande fru. Det ska bli så skönt. Mamma, mamma och barn. När jag flyttat kan vi ju lyssna på musik i Sandras dator så då är det inte några problem.
Om ett tag ska jag sova, jag känner att jag har haft fullt upp hela dagen och det brukar innebära att jag somnar så gott på kvällarna.

Idag har jag inte gjort mycket annat än att möblera om och städa. Sen tittade jag ju såklart på Desperate housewives också. Måste bara säga att detta inte var ett av de bättre som spelats in. Lite tråkigt faktiskt. Men det kan ju aldrig vara dåligt så det är ju iallafall bra.'

Förresten jag får inte glömma bort att berätta att jag och min syster ska ut och festa imorgon. Min syster ska ut på krogen för första gången imorgon. Det ska bli så roligt och jag längtar verkligen.
Just nu är jag i Bro och imorgon ska jag åka tillbaka till jakan, jag ska vara barnvakt åt Ticke och sen ska jag och syster ut. Min farbror var så snäll så han ska ta Ticke imorgon när han har somnat. Då är det inte speciellt mycket att göra förrutom om han skulle vakna. Då är det bara att ge honom lite varm mjölk eller nappen eller vad det är för någonting han kan tänkas vilja ha. Såklart ska vi till Pergola, imorgon är det karaoke och jag vill att Sandra ska sluta tidigare imorgon så att vi kan festa tillsammans när Fis ska ut för första gången. Annars får jag och Fis festa ensamma, men det ska nog inte vara några problem.

Nej, nu ska jag röka. Skriver sen om jag inte hinner somna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också att jag ska få sluta tidigare! :D Vi kan ju hålla tummarna för att Firat säger klockan elva istället för klockan ett :)

2009-06-03 @ 02:05:31
URL: http://basiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0