Minisemestern fixad och klar.

Jag ska med till härjarö! Det ska bli så jävla roligt. Jag längtar som bara den och det var faktiskt riktigt länge sen jag längtade så mycket som jag gör nu. Nu är ju klockan över tolv på natten så det är ju måndag idag, imorgon är det då alltså tisdag och sen är det onsdag och då ska vi åka. Det ska bli så skönt att bara få slappa och umgås med några av mina bästa vänner. Lite synd bara att inte alla mina bästa vänner följer med. Men jag får nöja mig med det jag får.
Jag vill bara åka nu. Nu, nu, NU! Men jag får vänta. Men jag längtar. Fom fan.


Kommentarer
Postat av: sofie

Vad du är duktig som vet at det är onsdag efter tisdag,och tisdag efter mångad:)PUSS!

2009-06-15 @ 11:19:36
URL: http://sofiebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0