Vilken typ av relation har jag och Sandra egentligen?

Jag sitter just nu och skrattar åt att jag hörde Sandra sitta och skratta för sig själv inne i badet.
På tal om Sandra så måste jag bara berätta att det är ganska många människor som tror att jag och Sandra är ett par. Vilket är väldigt komiskt med tanke på att vi är kusiner för det första, sen är vi även jättebra vänner också. Men vilket som så kan jag faktiskt förstå att folk tror det. Vi brukar ofta kalla varadra för älskling, folk ser oss ganska ofta (läs: alltid) tillsammans, vi pussas och kramas väldigt mycket när vi är ute och festar tillsammans. Så att jag kan faktiskt förstå folk. Och jag kan inte klandra dom heller, så varenda gång det är någon som frågar så blir jag så full i skratt.
Men saken är den att jag och Sandra kan göra sånt för att vi har en så pass bra relation. Vänskapsrelation. Ingenting annat. Men det är alltid lika roligt. Haha.

Idag har jag varit ute nästan hela dagen och jag har fått färg på min kropp, mest på axlarna. Där har jag tyvärr bränt mig lite, men det är ingenting jag grämer mig över, det gör ju inte ont så det är ingen fara. Vilket som så är det så härligt med sol och det är någonting jag verkligen älskar med Sverige. Det är oftast så himla dåligt väder så att när det väl är fint så uppskattar man verkligen det.

Nu ska jag snart hoppa in i badet. Och om jag kommer ihåg och har tid och lust så kan jag skriva ett par rader efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0