Inatt jag drömde något som jag aldrig dröm förut..

Jag drömde en riktigt konstig dröm inatt. Jag drömde att vi skulle ut och fira att tjejerna tar studenten. Vi skulle till Kickis inne i stan, av alla ställen, men det låg i en källare. Det såg helt annorlunda ut i drömmen alltså det var ett helt annat ställe. Väl där så försvinner alla mina vänner. Jag står i baren och frågar om jag får beställa även fast Sandra har mina pengar och att jag skulle betala sen. Det gick bra. Jag beställer en cider och en shot. Jag ville ha en sexa, och jag betalade för en sexa, men jag fick typ en liten skvätt på botten. Runt mig står det massor av människor som tackar mig för saker och ting och jag fattade ingenting.
Efter en stund ringde jag till Sandra för att fråga vart hon hade tagit vägen. Men hon svarade inte så jag bestämde mig för att gå ut och leta efter henne. Innan jag går frågar jag hur mycket det är jag ska betala. Först hittade dom inte kvittot och dom hade glömt bort att skriva upp så dom letar t.o.m. i papperskorgen. Sen hittar jag kvittot bland mina pengar för att jag antaglingen hade betalat fast ändå inte(?), jag var ju fortfarande skyldig dom pengar. Dom kollade på kvittot och jag skulle batala dom 771 kr. Då insåg jag att alla människor tackade ju mig för att dom trodde att jag bjöd dom. Jag går ut för att leta erfter Sandra för att hon ska ge mig mina pengar och låna ut pengar till mig så att jag kan betala. Jag var helt knäckt och grinade. När jag hittar Sandra bryr hon sig inte om att jag var ledsen och hon frågade inte varför eller någonting, hon pratade bara om en kille som hon hade pökat med inne på McDonaldstoaletten. Och jag knuffar in henne i en gränd och ställer mig på knän och ber på mina bara knän om att hon ska lyssna på mig. Jag säger att jag måste få låna pengar av henne. Men hon skulle tydligen äta. Då sa jag till henne att jag inte behövde låna alla hennes pengar. "Men du fattar ju inte att jag ska åka utomands och äta" svarade hon. Efter mycket om och men så fick jag iallafall låna pengar av henne så att jag kunde betala tillbaka pengarna. Men hon hade rullat ihop dom till små kapslar. Jag la alla kapslarna i bh:n och gick tillbaka för att betala. När jag kommer fram ochska betala har jag av någon väldigt märklig anledning andra kapslar i min bh. Dom var gröna och lika stora som pengarkapslarna. Så när jag står där och ska sortera upp vilka kapskar som är pengar och vilka som inte är det vad tror ni händer då? Jo, jag vaknar och ligger med ena handen innanför nattlinnet och gräver mig på tutten, den andra handen håller jag kupad rakt upp i luften. Jag kände mig lite puckad när jag insåg att det bara var en dröm.
Men jag slapp skulden iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0