En underbar dag.

Borstsa håret. Ja det är någonting som jag praktiskt taget aldrig brukar göra. Idag gjorde jag det för första gången sen jag klippte håret. Innan det, förrutom när jag klippte det, så var det kanske ett par månader sen jag gjorde det. Och jag måste bara säga att det är sjukt lätt att borsta håret när man har kort hår. Det gör inte ont, det finns inga tovor, det är bara att dra igenom borsten och vips så är det klart.

Ibland känns allt bara så himla bra. Idag hade jag ett problem när jag gick hemifrån. Ett ganska stort problem. Sen stöter man på rätt person på gatan och problemet är helt plötsligt som bortblåst. Det är helt underbart. Jag känner verkligen att vissa personer kan man lita på och dom är verkligen guld värda. Jag bara älskar mitt liv just nu. Det enda som känns lite tråkigt är att jag måste kliva upp jättetidigt imorgon, men det gör ingenting när allt har varit så himla bra idag. Till råga på allt så har Ticke varit helt underbar idag. Jag verkligen älskar mitt liv idag. Tack mamma och pappa för att ni skapade mig.<3

Förresten, på tal om mamma. Jag har tyvärr inte hunnit ringa dig idag heller, kommer nog inte hinna imorgon, men jag kan skicka mess till dig imorgon, om inte du vill ringa upp mig såklart. Förlåt, men jag kan berätta när vi pratar.<3

Imorgon har jag fullt upp. Minst sagt. Jag ska till skolan imorgon. Jag börjar 08.30. Jag vet inte när jag slutar, men jag vet att jag ska vara på J´s studentmottagning senast 15.00. Innan det ska jag hinna plocka upp ett par skor, jag orkar inte gå i mina 12:or imorgon. Sen får vi se vart kvällen landar.

Nu ska jag läsa min favoritblogg medans jag röker en cigg, sen ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0