Soltorka=bloggflöde, solflöde=bloggtorka.

Nu sitter jag hemma och tycker egentligen att det är dags att sova, men jag MÅSTE bara läsa klart bloggen jag läser just nu, men sen är det definitivt dags att sova.

Jag bloggar nästan ingenting längre. Jag tror att det beror på det fina vädret, man kan ju inte sitta inne och sega sig när man kan vara ute i solen. Jag ber iallafall om ursäkt för det men tyvärr så tror jag inte att det kommer bli så stor förändring på det planet just nu.

Nu ska jag iallafall läsa klart och sen är det sovdags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lite tomt när du inte skriver något ju. Keep going gorgeous, keep going!

2009-06-30 @ 23:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0