Nu är jag hemma igen.

Ja, det är jag. Jag kom till Sanna idag vid tretiden ungefär. Då var det bestämt att alla skulle grilla lite. Pappa skulle skjutsa mig för att jag orkar inte bära på alla mina saker på bussen och tåget. Nu är jag iallafall hemma och det känns skönt och tråkigt på samma gång. Det jag kommer sakna mest är alla underbara människor som jag var där med. Fast de flesta av dom träffar jag ju ganska regelbundet iallafall, men det blir lite mer kvalitetstid när man bor åtta personer i en husvagn än om man träffas någon gång i veckan.
Om en halvtimme eller nåt kommer Sandra och Ticke hem. Jag har verkligen saknat dom som tusan!
Jag kan nog kanske lägga ut en bild eller två sen om någon av mina vänner är så snälla och skickar över dom.
Skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0