Konstig dröm.

God morgon. Nu är jag klar och ska snart röra mig ner mot tåget. Jag drömde en jättekonstig dröm inatt. Det var riktig nostalgi i drömmen, men jag har inga minnen av det när jag är vaken. I drömmen visste jag exakt vad det var jag såg och kände, jag kände igen saker och hade t.o.m. namn på saker och ting, men nu när jag är vaken har jag ingen aning om vad det är som jag jag trodde att jag visste. Någon som fattar? Min ursäkt för om ni inte gör det är att jag inte varit vaken så länge.

Jag har en underlig känsla i magen. Om det är positivt eller inte vet jag inte ännu, men det lär jag ju märka.
Lite trist känns det att jag vaknar och har lite ont i halsen. Men det kanske går över.

Nej, nu måste jag borsta mina tänder, sen ska jag gå till tåget. Jag kanske skriver sen om jag hinner och kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0