Jag vill.

Det finns någonting som irriterar mig. Någonting som är jättejobbigt. På midsommar ska mina tjejer åka till härjarö. Jag vill också följa med, men jag har inte några pengar. Och det känns jättetrist. Jag har fått betala dubbelt så mycket i hyra den här månaden än vad jag brukar göra vanligtvis. Och jag är så fattig att jag inte äger en endaste liten krona. Skittråkigt. Men det är så det är. Jag vill verkligen följa med dom, det skulle verkligen vara superroligt, men jag kan inte. "Låna pengar av någon" får jag höra ganska ofta. Men om jag gör det kommer jag sitta i exakt samma situation nästa månad. Och det är ju inte heller bra. Jag vill, men jag kan verkligen inte. Tråkigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0