Grattis till alla som tar studenten idag.

Just nu är det inte alls lång tid kvar tills Sandra kommer hem. Det innebär att då kan jag röka en cigarett. Jag ska fan röka två på en gång. Bara för att det kommer vara dom godaste cigaretterna jag någonsin rökt i hela mitt liv. Jag blir lite irriterad på min dåliga framförhållning. Om jag hade haft lite bättre framförhållning hade jag kunnat tänka på att jag skulle köpa cigg innan Ticke somnade. Jag kan ju inte gå någonstans om Ticke sover.

Förresten, stort grattis till mina tjejer som tar studenten idag. Klockan är ju efter tolv så det är idag dom tar studenten. Jag ska på deras utspring imorgon klockan ett sen ska jag på Sannas mottagning klockan tre. Jag ser fram emot morgondagen som bara den. Det ska bli så jävla roligt. Vi kommer ha så förbannat kul.

Nu ska jag läsa lite bloggar och hoppas på att tiden går fortare om man läser bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0