Grattis Amy!

Som jag skrev så tog tjejerna studenten igår. Jag, Sandra och Ticke åkte till skolan och mötte upp min syster, hon skulle ju också titta på utspringet. Väl där så fick vi vänta ett tag och sen när alla sprang ut så såg jag ingenting. Inte ett skit. Men tjejerna hittade oss och vi kramades och pratade en liten stund. Sen skulle dom åka bil (ingen i deras klass ville åka flak). Då åkte alla som var där hem till sanna där det bjöds på smörgåstårta, rostbiff, potatissallad och "vanlig" sallad. Vi åt lite, och sen kom Sanna hem. Vi satt och drack och hade trevligt tills det var dags att röra oss mot mp. Väl framme på mp så satt vi och drack och skrev i allas mössor och pratade och skrattade. Efter ett par shots och cider var det dansgolvet som gällde. Vi dansade och hade det jättetrevligt. Det var en jättebra kväll.

Idag fyller Amy 19 år så nu är det bara ett år kvar tills hon kan joina mig på systemet. Grattis Amy.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Jag fryser. Skriver kanske sen.


Kommentarer
Postat av: Kadri

Vi säger grattis

2009-06-07 @ 18:01:59
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Ida

Mysig blogg du har! (:

Kraaam

2009-06-07 @ 22:28:06
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0