Fulla och glada Sandra!

Idag har jag suttit vid datorn nästan hela dagen, men jag har inte bloggat ännu. Det är ju konstigt.
Igår.. Ja. Sandra var rolig. Full var hon. Riktigt full. När vi kom hem satt hon och jag i köket och pratade lite. Sandra fick nog för sig att det var efterfest. C låg inne i sovrummet, jag satt mitt emot henne och det var helt nedsläckt. Sandra gick och hämtade en bacardi ur kylen. Sen satt hon mitt emot mig och skrek "Woooooohooo, woooooaaaah, woooowoooooowooooaaaahh, wiiiiihoooo" o.s.v. sen går hon fram till mig och ställer sig bakom mig, jag tittar upp på henne och då häller hon bacardi i mitt ansikte. I mina ögon.. Det sved kan jag tala om.Sen när hon säger förlåt häller hon ännu mer på mig, men då i mitt hår. Ja, hon fick i sig en hel del. Jag hade iallafall en jätterolig kväll. Min pappa var ute på krogen igår. Det var jättetrevligt. Pappa är verkligen en rolig liten prick när han väl sätter igång.

Nu sitter jag och fixar mig iordning och ska snart gå ut, jag har ännu inte bestämt mig för hur jag ska göra men jag vet att jag ska till mp iallafall. Crossfire spelar där ikväll så det ska bli jätteroligt. Det kommer vara sjukt mycket folk ute.
Nu ska jag fixa mig klart, sen ska jag nog röra mig neråt. :)

Jag hoppas att ni alla får en riktigt trevlig kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0