Crank?

Nu sitter jag i köket och väntar på att Sandra ska bli klar i duscehen. Sen ska vi gå ut en stund med Ticke. Efter det funderar jag på om jag ska åka till bro. Skulle behöva fixa lite saker innan jag åker imorgon. Men det kanske min älskade lillebror kan ta med åt mig istället. :)

Igår var jag och Sandra ute och fixade och donade hela dagen. Sen gick vi hem och tittade på film. Vi tittade på "crank" eller vad den heter. Det är en film som jag vanligtvis inte skulle titta på, men jag gjorde det iallafall. Den var faktiskt riktigt bra, men jag hatade slutet. Jag tyckte att filmen var bra och så, men när jag såg slutet så tyckte jag bara att det var så jävla B. Om dom bara hade ett annat slut på filmen så skulle den definitivt vara en av mina favoriter. Det var action och humor blandat och jag skrattade riktigt mycket under filmen. Men om någon av er inte har sett den så tycker jag att ni ska göra det. Men se inte slutet. :P

Nej, nu ska jag sätta igång med sminkningen så jag kan bli klar någon gång. Skriver kanske sen-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0