Flytt, snart ordning på allt, fixa hår och karaoke.

Jag bloggar så sällan nu för tiden. Och det är ingenting jag känner att jag behöver göra. Men nu kände jag att det var dags att skriva ett par rader.

Vi har flyttat  nu och äntligen börjar vi komma i ordning. Det är inte kartonger överallt längre :) Saker och ting börjar äntligen falla på plats. Det är så skönt så. Nu är det bara lite småsaker som ska fixas sen är allting klart.

Snart ska jag fixa Mias hår sen ska jag gå på karaoke. Så godnatt och sov gott på er. Skriver när jag känner att det är dagsa igen nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Mia

tack for teh help med teh hår

2009-07-16 @ 09:06:45
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0