Utvilad.

God morgon. Inatt har jag verkligen sovit ut. Jag somnade visserligen inte riktigt så tidigt som jag hade hoppats på, men jag somnmade iallafall innan 00.30. Så nu känner jag att det är helt underbart att vara vaken. Jag är inte ens trött.

Jag sitter just nu och funderar lite på vad jag ska ha för kläder på mig. Antar att jag hittar någonting som ska passa. Jag tror iallafall att jag ska ha mina nya stövlar på mig.

Idag ska jag kanske klippa Anna. Sist jag gjorde det tog det typ 2,5 timme. Men denna gång tror jag inte att det ska ta lika lång tid. Nu vet jag ju hur det ska vara. Hon var så nojig sist jag klippte henne och sa att hon aldrig blivit nöjd hos en frisör. Då tar jag det som en riktig komplimang när hon kommer tillbaka till mig. (:

Nej nu är det dags att snabba sig på lite. Vill inte komma försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0