Fartfylld helg.

Oj, nu var det bra länge sen igen. Jag tror att jag är en jättedålig helgbloggare.
Men iallafall har jag haft en toppenhelg.

Fredag: Jag åkte till skolan och hade en lektion. Sen gick jag, Anna och en kompis till systemet. Det är ungefär där det blir sjukt stressigt. Eftersom vi skulle ut och fira Anna så skulle hon ha lite förfest hemma. 
Vi åkte hem till Anna och plockade upp en kompis till henne som är på besök från Göteborg. Sen lämnade vi av kompisen som var med på systemet. Efter det åkte vi till Willys och handlade. Sen åkte vi till Ica och handlade. Efter det skulle Anna betala sin nota på brobaren så vi åkte dit, men den som hade hand om det var inte där så vi åkte hem till Anna.
Väl framme började vi laga mat, städa och fixa oss iordning inför kvällen. Anna skulle åka och lämna av sin hund till sina svärföräldrar och vi bestämde oss för att äta lite på vägen. Väl hemma hos Anna igen var det bara att stressa vidare med matlagning och städning.
Vi fixade och foxade och fixade. När vi precis var klara med allt plingade det på dörren. Snacka om att vi blev klara i sista sekunden. Eller jag tror att jag stod och fixade Annas hår när det ringde på dörren så riktigt klara var vi inte.
Vi var iallafall där ett tag och hade det trevligt, sen åkte vi till stan och dansade hela natten.

Lördag: Vi vaknade och alla var lite smått sega. Och efter ett par timmar bestämde vi oss för att vi skulle gå ut igen. Det vi gjorde under dagen var typ att vi gick och käkade på brobaren, sen gick vi hem till Anna och förfestade lite. Sen gick vi till brobaren och dansade hela natten.

Idag: Idag vaknade jag alldeles för sent. Anna ringde och väckte mig och sa att dom skulle äta och frågade om jag också skulle göra det. Jag tyckte inte att jag skulle hinna så jag sa nej. Jag ville fortsätta sova. Men när jag hade lagt på kollade jag på klockan och insåg att den var tjugo i tre. Så jag gick dit iallafall. Jag åt en jättegod pasta med kyckling och curry. Sen gick vi tillbaka till Anna igen. Jag bestämde att jag skulle gå hem och nu är jag hemma.

Tack för en trevlig helg flickor!

Om ett tag ska jag gå hem till Lara och fixa mina naglar. Egentligen borde jag vänta lite till, mina naglar är inte riktigt läkta ännu, men jag kan inte hålla mig.

Skriver nog när jag är hemma igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0