Citodon och bricanyl.

Jag hade rätt. Jag är jättesjuk. Influensan och ett sönderhostat muskelfäste. Jag fick citodon, egentligen ville han skriva ut tramadol till mig, men jag fick en av pappa igår och mådde jätteilla av dom. Sen fick jag en starkare bricanyl också. Jag frågade om jag inte skulle få någonting som kunde lindra min hosta, men tydligen är både bricanyl och citodon lite hostdämpande. Jag visste att man kunde hosta mindre av bricanyl men det trodde jag var för att det var luftrörsvidgande. Men citodon är ju smärtstillande. Ja det är ju han som är läkaren så han lär ju veta bättre än mig. ^^
Nej, nu ska jag nog vila lite och hoppas att medicinerna börjar verka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0