Naglarna klara.

Hallå!
Nu är jag hemma igen. Naglarna blev  jättebra. Ni vet min H knapp. Den kan jag inte trycka på med mina naglar. Så jag sitter och trycker på tangenterna med en penna. Eller dom tangenterna jag trycker på med högerhanden trycker jag på med en penna. Det känns lite lusigt.

Naglarna blev jättebra. Om jag får till en bra bild med min mobil så kan jag lägga upp en bild.

Imorgon har jag inte några planer alls, men vi får se imorgon. Jag hoppas att någonting roligt händer iallafall. Skulle vilja hitta på någonting men jag vet inte vad.

Nu ska jag iallafall titta på film eller någonting annat roligt sen ska jag sova.

Godnatt!

Det blev pisskvalité på bilderna, men jag lägger upp en iallafall.



Man ser inte på den här bilden men det är en jättefin  blomma på ringfingret och en pärla format om ett hjärta på pekfingret.

Kommentarer
Postat av: Amy Elomaa

Åh vad fint :D första bilden du lagt upp på bloggen :)

2009-01-25 @ 23:30:42
URL: http://amyelomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0