Uppdatering.

Jag sitter nu och har precis avnjutit en och en halv majskolv. Det var det godaste jag ätit på riktigt länge. Jag har ju varit sugen på majskolv jättelänge. Nu har jag hamnat i matkoma. Men det var det värt.

Om en liten stund kommer Anna hit. Vi har fortfarande inte träffats på hela året, det blev framskjutet av någon anledning, tror att det var för att vi åkte på influensan här hemma.

-
Jag saknar dig, även om jag egentligen inte borde.
-

Inatt var jag ju hos Sanna eftersom att jag tyckte att det skulle vara lättare att komma upp till skolan om jag hade någon med mig, men inatt lyckades jag ladda ner kurskatalogen från internet och insåg då att jag inte hade någon lektion över huvud taget idag. Jag har en imorgon och en på fredag. Men jag åkte med Sanna och dom iallafall, ville inte sova där hela dagen, dessutom är det lättare att planka på bussen. Mitt busskort har ju gått ut och eftersom jag är lite stel och orolig att jag ska göra mig illa mer åker jag hällre buss. Bussen går inte så ofta heller, därför tyckte jag att det var bäst att åka på morgonen.

Nej nu ska jag nog invänta Anna, sen ska jag nog vila en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0