Uppdatering av helgen.

Goddagens alla som läser. Jag har inte bloggat mycket alls på sista tiden känner jag men ibland har man inte tid eller lust.
Jag kan ju dra an liten summering av vad som hänt sen sist.
I torsdags var jag ute med Amy, Helena och Sanna sen kom Andreas också (Sannas pojkvän). Det var länge sen vi alla tjejerna var samlade. Så det var roligt. Anledningen till att vi var ute en torsdag är för att vi inte varit samlade på länge. Och Amy skulle jobba hela helgen så torsdag passade bäst.
I fredags var jag ute med Max, Sanna och Andreas. Det var jättetrevligt. Jag och Max gick till riddarn och Sanna och Andreas gick hem. Jag och Max dansade hela natten och hade superkul.
Igår var jag och Max bara hemma och kollade på film och hade det mysigt med varandra.
Idag vet jag inte vad vi ska göra, vi ska bara umgås med varandra. Max åker direkt härifrån till skolan imorgon. Och imorgon har jag ingenting planerat. Det enda jag vet att jag ska göra är att jag ska försöka få Anna att gå ut på promenad med mig. Jag tror också att det var imorgon jag, Amy och Sanna skulle köpa gymkort. Eller så var det på Tisdag. Vi får se när det var.

Det är så skönt att Max är här, jag har saknat honom som en liten dåre och jag vill bara att han aldrig ska åka hem. Det är så jobbigt att bo så långt ifrån varandra. Vi kan ju inte träffas när vi vill. Det är jättetråkigt, men det är mycket skönare när man träffar varandra igen sen, man uppsakattar varandra mycket mer.

Nu ska jag nog läsa lite bloggar, jag har inte haft lust att göra det heller så jag har väldigt mycket att ta igen.
Skriver lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0