Supermotiverade Nathalie.

Jag har en känsla i kroppen som för mig är heeelt främmande. Jag vill träna. Jag har visserligen haft sådanna känslor förr men dom brukar gå över, riktigt snabbt brukar dom gå över. Och med riktigt snabbt menar jag typ att dom brukar gå över på ungefär en timme eller två. Men inte denna gång. Den här gången känner jag bara att jag vill röra på mig. Jag vill komma i form och känna mig snygg, dessutom vill jag må bättre också.
Jag är så fruktansvärt motiverad att jag inte känner igen mig själv. Jag undrar om det försvinner när jag tränat en gång? Hoppas inte, för att om jag skulle känna såhär varenda dag skulle jag nog vilja bo på ett gym.
Och en annan sak är att jag brukar oftast vilja dansa eller gå på promenader eller göra någonting som jag tycker är jätteroligt. Men inte den här gången. Jag vill gymma. Jag vill bygga muskler och få träningsvärk. Jag vill känna att kroppen gjort sig förtjänt av en dag i sängen.
Hoppas bara att det sitter i när jag väl börjat. På torsdag ska vi köpa gymkort. Så vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0