Snurrig.

Just nu mår jag lite bättre, men jag blir lite snurrig av citodonen. Smärtan är inte lika hemsk längre, men det är inte speciellt skönt heller. Jag kan iallafall hosta utan att grina som en liten unge.

Imorgon är det fredag och "Lets Dance" har premiär. Jag brukar alltid titta på det ett par avsnitt, sen glömmer jag bort det. Likadant med "Idol" och andra fredagsnöjen. Jag tror att det är för att det alltid är så spännande i början, det är trevligt att se vilka som är med och hur alla låter/ser ut när dom dansar, men sen är det inte roligt förns finalen, vilket jag också brukar titta på.

Nej nu ska jag nog ringa min Max-plutt, sen ska jag nog gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0