Shopping på impuls.

Nu sitter jag hemma igen. Jag åkte med pappa för att han skulle till läkaren. Då tyckte jag att jag kunde bjuda honom på lunch innan, sen åke jag och köpte skor efter. Behövde ett par som jag kan ha när jag går ut på promenader. Och det blev tre par. Ett par som jag kan ha när jag går ut på promenader, ett par geiga stövlar och ett par svarta stövlar. Hittade ett par pumps som jag ville ha också men jag köpte dom inte. Jag vill ju inte spendera allt för mycket pengar.
Jag hittade en fin väska också. Ett riktigt impulsköp, det gillar jag.

Det är bartömning på pg ikväll och mina tjejer ska ut imorgon, så jag frågade om inte dom ville flytta dagen till idag istället, eftersom att det inte bara är bartömning utan också fri entré på riddarn, men det ville dom inte. Anledningen till att jag inte kan imorgon är att jag ska till skolan på fredag och då tycker inte jag att det är passande att gå ut, speciellt inte när att jag börjar 08.00 på morgonen. Så ikväll ska jag väl bara titta på Full House som vanligt. Men det är mysigt tycker jag.

Imorgon fyller Anna 20 år. Grattis! Så hon och jag ska gå på systemet imorgon. Äntligen slipper jag gå ensam! Och henne firar vi nästa helg.

Skriver nog ett par rader lite senare. Jag tror att jag kommer hamna i matkoma. Åt jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0