Planeringen inför dagen.

Hallå!
Jag sitter just nu med en handduk på huvudet och har precis kommit ut ur duschen, det var härligt att få duscha utan att stressa.

Snart bär det av in till stan. Eftersom tjejerna slutar skolan vid två så ska vi åka in allesammans redan då. Vi tänkte sätta oss på någon restaurang eller något och dricka lite innan vi kliver på båten. Mest för att fördriva lite tid, men även för att ha trevligt.

Jag kommer stänga av min mobil i samma stund som jag kliver på båten. Sist jag åkte på kryssning var det någon som skickade jättemånga sms till mig. Och då drogs massor av pengar. Det vill inte jag riskera igen så jag stänger av telefonen.

Nu ska jag nog fixa mig lite, sen ska jag åka. Hoppas tt ni får en rolig onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0