Pax för att jag håller på att bli jättesjuk.

Just nu sitter jag och lider. Jag lider för att det gör ont i mitt skelett. Jag brukar alltid få så precis innan jag får hög feber. Eller när jag inte sovit ordentligt. Och jag sov iallafall sju timmar inatt så att jag tror verkligen inte att det beror på sömnbrist. Jag fryser och det gör typ ont i kroppen när jag ligger, sitter står eller vad jag nu än gör. Det gör t.o.m. ont av täcket som ligger på mig. Jag fryser så mycket att jag inte kan somna, därför gick jag in till min pappas rum och hämtade ett täcke och gjorde en varma koppen så nu ska jag försöka få upp värmen i kroppen så att jag kan somna.

Jag kommer säkert drömma min superläskiga sjukdröm som jag alltid drömmer när jag är sjuk också. I drömmen springer jag runt i området där jag bodde när jag var liten och så blir jag jagad av en jättestor Homer Simpson. Det låter inte så läskigt, men det är själva stämningen i drömmen som är läskig.

Nej, nu ska jag verkligen få i mig varma koppen innan den inte är så varm längre, sen ska jag göra ett nytt försök till att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0