Mrs Jättesjuk.

Jag måste bara be om ursäkt för den jättedåliga uppdateringen, men nu är det så att jag har åkt på någonting hemskt. Jag tror att jag har hostat sönder ett revben eller ett muskelfäste, ont gör det iallafall. Det jag vet är att jag haft hög feber, ont i hela kroppen och jag har hostat tills jag spytt X antal gånger. Och igår var det ju röd dag så jag kunde inte ringa till läkaren då, därför gjorde jag det idag. Men dom tänker inte ringa upp mig förns halv fem. Så jag antar att jag inte får en tid förns imorgon. Blir det allt för hemskt så får jag väl åka till akuten eller nåt.
Nej, nu ska jag och resten av sjuklingarna i familjen titta på film. Hoppas att det är bättre med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0