Mat, trötthet och teckningar.

Idag har det varit fullt upp. Och jag har kommit på att dessa barn verkligen äter hur mycket som helst. Och när dom har ätit har jag också gjort det, fast jag egentligen inte borde. Men en sak är säker, jag har inte ätit lika mycket som ungarna. Inte ens minstingen som är två och ett halvt år.

Idag har vi ätit och lekt lite, ätit och lekt lite till. Glömde jag berätta att vi har ätit?
Tindra är så gullig, hon har ritat tekningar till sin bror och sin faster. Och idag skulle hon skicka iväg teckningarna på posten. Hon ville skriva namnen själv på kuvertet så det fick hon göra. På ena brevet var jag tvungen att göra ett litet förtydligande innan jag skickade iväg det. Men på det andra såg man exakt vad det var som stod. Jag tycker att det är supergullig och jag skulle verkligen bli jätteglad om jag fick ett sånt brev på posten.

Just nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen och snart är det dags att sova. Jag fick ju inte så mycket sömn inatt. Hoppas bara att min hjärna inte får flipp igen, det orkar jag inte.
Men om jag inte skriver mer idag så ligger jag nog och sover som ett litet barn. Bara så ni inte blir oroliga för att jag inte uppdaterar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0