Klippt och klart.

Nu är jag färdig med klippningen. Det känns skönt. Hon blev nöjd den här gången också. Iallafall om jag ska lita på det hon sa. Och det tror jag nog att jag ska göra.

Jag måste få berätta om barnen som var så snälla idag. Dom lät mig sova länge. Först väckte dom mig när deras pappa gick till jobbet och berättade att deras pappa gått till jobbet. "Väck mig när ni vill ha frukost", sa jag. När klockan var runt elva eller något kom dom in och sa att dom var hungriga.
Sötnosar. Jag förstår att dom var hungriga.

Jag har kommit på att jag kan verkligen babbla som bara den. Jag tror att det är för att jag inte gillar när det är tyst. Så fort det blir tyst babblar jag på om ingenting. Eller någonting som jag själv tycker är intressant. Eller ibland tycker jag inte ens att det jag säger är intressant, jag bara babblar på om ingenting för att det inte ska vara tyst. Är det musik på eller nåt kan jag vara tyst jättelänge, men är det inte något ljud alls så kan jag inte låta det vara så.

Nu ska jag iallafall koka lite broccoli och äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0