Jävla bussar.

Nu är jag hemma. Och det var ingen lätt match. Jag gick till bussen och som den stressade människa jag är gick jag så att jag skulle komma typ fem minuter tidigare. Jag står där och frysen, utam musik eller någonting. Bussen kom inte. Först trodde jag att den var försenad så jag väntade kvar. Sen insåg jag att den förmodligen inte skulle komma. Då var det tio minuter kvar till nästa buss skulle gå. Jag stannade kvar och väntade. När det är dags för den andra bussen att komma fryser jag som en liten apa.
Tror ni bussen kom i tid eller? Nej, det gjorde den inte. Den var försenad. Väl nere på stationen går tåget när bussen svänger in för att släppa av folk. Jag missar såklart tåget och får vänta en halvtimme. Men nu är jag iallafall hemma.
Snart kommer Anna och då ska jag klippa henne. Eller ska jag klippa till henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0