I´ve had the time of my life.

Nu är jag hemma. Jag hade sjukligt roligt på kryssningen. Jag orkar inte gå igenom allt som hände, kanske gör det sen. Men jag kan ju berätta att jag inte somnade förns halv tio imorse. Full som ett ägg. Men det är ju det som är hela konceptet med kryssningar. Jag kan ju också berätta att när jag, två timmar och tio minuter senare, vaknade var jag inte alls speciellt nykter. Vi gick ner och åt och sen skulle vi till tax freen för att köpa mer alkohol. Men dom hade stängt och skulle inte öppna på typ en och en halv timme. Så jag gick och la mig för att sova lite till.
Väl uppe igen hade jag ingen lust att dricka mer då alla andra ville åka hem och skulle promt inte dricka. Så jag köpte lite godis till min pappa och bror istället.

Nu ska jag iallafall sova snart, sen ska jag upp imorgon och åka till Avesta och träffa mina systrar. Hur kul som helst.
Trixie har inget internet så jag kommer kanske inte blogga någonting på hela helgen. Men det borde väl inte vara någon fara.

Jag måste bara säga att det var sjukt kul att träffa Milla igen. Jag har verkligen saknat henne och vi hade sjukt roligt. Vi kunde inte sluta skatta. Tror att enda gången vi inte skrattade var nog när vi låg och sov.

Nu ska jag ringa min syster, min yngsta syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0