Hit och dit.

Idag mår jag mycket bättre, febern är mycket bättre än tidigare och jag känner mig mycket friskare. Men det gör förtfarande ont. Men det kommer nog gå över om några dagar.
Ikväll ska jag, min pappa och min bror ha myskväll och titta på Lets dance, om det är någonting bra efter det ska vi nog titta på det också. Annars blir det nog en film.

Idag är det flera stycken som vill att jag ska umgås med dom, egentligen vill jag också det men eftersom jag har jätteont och inte är riktigt frisk ännu så tror jag att jag skippar det. Jag vill ju inte bli sjuk igen när jag äntligen börjar känna mig lite bättre.

Just nu är det mest bara skönt att inte längre må jättedåligt, men imorgon kommer jag nog vara jätteuttråkad. Hoppas att jag kan göra någonting, Typ gå på en lugn promenad eller någonting. Jag känner att jag börjar bli lite tött på dessa väggar nu.

Nästa inlägg jag skriver ska inte handla om någon sjukdom, feber, medicin eller någonting annat sånt som jag bara skrivit om de senaste dagarna. Jag lovar.

Nu ska jag hjälpa min bror med någonitng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0