Hej brofolket!

Imorse försov jag mig en timme och femtio minuter. Men jag kom bara en kvart försent. Pappa kom in och väckte mig tjugo minuter innan jag skulle gå hemifrån. Jag låg såklart och segade i typ fem minuter. Jag tänkte att jag kunde ju snabba mig som tusan, då skulle jag hinna fixa mig iordning lite snabbt innan jag skulle till bussen. Men när jag tittade mig själv i spegeln insåg jag att det aldrig skulle gå vägen då mitt hår var så äckligt. Jag hade inte tvättat det sen i lördags. Så jag bad min pappa lite snällt om han kunde skjutsa mig till skolan. Snäll som han är så gjorde han det. Jag hoppade snabbt in i duchen och fixade iordning mig. Sen åkte vi till skolan. Jag började tjugo i ett, var dör kvart i. Men då visade det sig att jag egentligen började halv ett. Så om jag hade följt min tidsplan hade jag varit fem minuter sen. Men jag tycker att det är ganska bra jobbat iallafall.

Igår skickade jag in min studieförsäkran så om ungefär en vecka får jag pengar igen. Det ska bli så skönt att betala tillbaka alla pengar till alla människor som jag lånat av. Jag hatar att ha skulder.

Jag har också fått veta att jag har läsare i Bro. Det hade jag ingen som helst aning om, men det är ju roligt. Så jag tänkte ta tillfället i akt och heja på brofolket. Hej brofolket! :)

Imorgon har jag ingen lektion alls, inte på torsdag heller, så jag skulle vilja hitta på någonting. Frågan är bara vad? Och med vem. De flesta människor jobbar eller pluggar ju. Jag vill inte heller förvärra min dygnsrytm och det gör jag jättelätt när jag inte har några planer på dagarna. Så om det är någon som är villig att umgås några timmar med mig imorgon så vore det jättetrevligt.

Nu ska jag läsa lite bloggar. Skriver lite senare.


Kommentarer
Postat av: Trixie

det var länge sen du ringde mej :( pik pik pik

2009-01-15 @ 17:37:38
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0